מגיעים בקרוב לפראג?
חברתנו מציעה טיולים מאורגנים בפראג ומחוצה לה – דרזדן וקרלובי וארי בעברית בכל יום כולל איסוף מהמלון!

פראג היא אחד המותגים התיירותים החזקים ביותר באירופה ואפילו בעולם, העיר פראג מציעה שילוב מדהים של היסטוריה רבת שנים, תרבות, אוכל, אתרי תיירות בינהן גבעות עם תצפיות יחודיות עם נוף מרהיב על פראג, סמטאות צרות וציוריות וכמובן היסטוריה יהודית שנשמרה היטב עד עצם היום הזה. בעשור האחרון חל גידול משמעותי במספר המבקרים המגיעים לטיולים בפראג. בשנה שעברה פקדו את פראג מעל ל-6 מיליון תיירים מכל נקודות העולם. מלבד אתרי התיירות בפראג חשוב לזכור כי מחוץ לעיר במרחק נגיעה חבויים אתרי תיירות מגוונים ומרתקים רבים הכוללים אטרקציות רבות – אתרי טבע, כנסיות עתיקות, ארומונות, גנים, מעיינות, אתרי מרפא, מוזיאונים ועוד.. למקומות אלה ניתן להגיע בעזרת הטיולים המאורגנים של חברתנו, עם הדרכה מקצועית ומעניינת בעברית.

להרשמה לטיולים קבוצתיים בפראג, קרלובי וארי או דרזדן צור קשר או טלפונית דרך WhatsApp או Viber:
יונתן – מדריך בפראג בעברית (420-776661639+)
איאד – מדריך בפראג בעברית (00420-605134063) או (00420-777555949)

טיולים מאורגנים

טיול מאורגן בפראג | צילום: Prague2go

טיולים מאורגנים בפראג

טיולים בכל ימי שני / רביעי / חמישי / שישי – פראג משתי גדות הנהר + שייט. סיור חובה למבקרים לראשונה בפראג!

מה יש בטיול המאורגן בפראג
בעזרת אוטובוס נעלה למתחם "מצודת פראג", בה שוכן הנשיא המכהן כיום. במקום נסקור את ההיסטוריה העשירה של בתי המלוכה ששלטו במקום, נראה את חילופי המשמר, נבקר בקתדרלת ויטוס הקדוש המרשימה, נמשיך לתצפית המפורסמת ונסקור את העיר מלמעלה. משם נרד דרך הסימטאות הציוריות של "המאלה סטראנה" אשר מתפתלות עד לאי קמפה הרומנטי, נבקר בגשר קארל המפורסם מהמאה ה-14 ונשמע את סיפור הגשר, סיפורי הפסלים וכמובן סיפורו של פסל הצלב עם הכיתוב העברי. משם נרד לשייט מרגיע על נהר הוולטבה, שייט זה באוניה פרטית, מקנה נקודת מבט נהדרת על המבנים הרבים הבנויים על גדות הנהר. לאחר השייט נמשיך אל העיר העתיקה והרובע היהודי של פראג, נשמע את ההיסטוריה העשירה של המקום, נספר את סיפור המהר"ל והגולם מפראג, ונדבר גם על כיכר העיר העתיקה והשעון האסטרונומי יוצא הדופן של העיר.
תחילתו של הטיול המאורגן בפראג: 9:00 בבוקר. סיום הטיול בכיכר העיר העתיקה בסביבות השעה 15:00.
עלות הסיור כוללת איסוף לטיול, הדרכה ושייט 40 יורו.

טיול מאורגן לדרזדן

טיולים בכל ימי שלישי / חמישי / שבת – דרזדן, גרמניה.
נסיעה צפונה של כ-150 ק"מ בדרך יפיפייה של יערות אירופה וחבל ארץ "הסודטים וסקסוניה" בה שוכנת העיר "דרזדן". במהלך הנסיעה תינתן הדרכה לאורך כל הדרך במגוון נושאים כגון: אקטואליה, גיאוגרפיה, היסטוריה, חיי העם הצ'כי ועוד. נרחיב כמובן גם על תקופת מלחמת העולם השנייה ותקופת השואה. עם ההגעה ליעד נערוך סיור מקיף של העיר העתיקה המשוחזרת, במהלכו נבקר בצוינגר, נתרשם מכנסיית החצר וכנסיית גבירתינו, נסביר על פשרו של קיר הסוסים, ונזכה לתצפית על העיר "מהמרפסת של אירופה" , בסיום הסיור יינתן זמן חופשי לביקור במרכזי הקניות השופעים של העיר – כולל פרימרק, ולהתרשמות מהגלריות הנחשבות שלה.
שעת התחלת הטיול: 9:00 חוזרים לפראג בסביבות השעה 19:00. * דרכונים חובה ! נא להצטייד במטבע יורו!
עלות הסיור כוללת איסוף לטיול, הדרכה בעברית לאורך כל היום וחזרה לעיר 40 יורו.

טיול מאורגן לקרלובי וארי

טיולים בכל ימי ראשון / רביעי – קרלובי וארי (קרלסבד)
טיול מודרך לקרלובי וארי, אחת מעיירות המרפא והנופש המפורסמות בעולם. במהלך הנסיעה תינתן הדרכה ורקע על הרפובליקה הצ'כית, על חבל הסודטים, הכנת בירה, ושאר נושאים אשר יעשירו את ידיעותיכם על העם הצ'כי. העיר נחשבת לאתר התיירות השני בחשיבותו בצ'כיה, וידועה כאתר המרגוע המוביל של מרכז אירופה לאורך מאות השנים האחרונות. העיר אירחה ומארחת עד ימינו את השמנה והסולתה של אירופה וכמו כן את מיטב כוכבי הקולנוע המפורסמים בעולם. במהלך הסיור נצפה בבניה המרשימה של העיר, בה כל מבנה שונה מהאחר, כל גוון נבדל מהשני וכל יצירה ארכיטקטונית נפרדת מהשניה. הקולונדות, הגייזר, מלון פופ, כולם ייסקרו במהלך הסיור בעיר. לאחר הסיור יינתן זמן חופשי לביקור במרחצאות, טיול בחיק הטבע ואף שתייה ממי המעיינות להם מיוחסים סגולה מרפא.
שעת התחלת הטיול: 9:00 חוזרים לפראג בסביבות השעה 18:30.
עלות הסיור כוללת איסוף לטיול, הדרכה לאורך כל היום וחזרה לעיר 40 יורו.

טיול מאורגן לצ'סקי קרומלוב

טיול ביום רביעי – צ'סקי קרומלוב
נסיעה של כשעתיים לדרום הובמיה – ביקור באחת הערים היפות ביותר באירופה! צ'סקי קרומלוב היא עיר אשר הוכרזה על ידי ארגון אונסק"ו כאתר לשימור המורשת העולמית, העיר אשר הוקמה במאה ה-13 נראית כפי שנראתה בימי הביניים ומהווה שריד אותנטי לתקופה הזו. אנו נבקר בחצרות הארמון, נשמע את סיפורם של בתי המלוכה אשר שלטו במקום, נעבור בגנים המרשימים, נבצע תצפית פנורמית על העיר, משם נרד בסמטאות העיר העתיקה, נראה את מקורו של נהר הוולטבה המפורסם ונתרשם מההיסטוריה העשירה של המקום אשר נשקפת מכל פינה. לאחר מכן יינתן לקבוצה זמן חופשי שבו ניתן יהיה לאכול ארוחת צהריים באחת המסעדות הנהדרות על גדת הנהר, לשתות את הבירה המפורסמת של איזור דרום בוהמיה, להשקיף על הנוף, לבקר במוזיאונים והגלריות הפזורים בעיר וכמובן להכנס אל החנויות הרבות הנמצאות בסמטאות הציוריות ומציעות מזכרות מקומיות מקסימות. שעת התחלת הטיול: 8:30 עלות הסיור כוללת איסוף לטיול, הדרכה לאורך כל היום וחזרה לעיר: 45 יורו.

טיולים קבוצתיים בפראג

חברתנו מציעה למטייל הישראלי מגוון טיולים מאורגנים בפראג בעברית (אנו מבצעים איסוף מהיר ללקוחותינו מבתי המלונות) עם מדריך ישראלי מקצועי שיעביר את הטיול המאורגן באווירה כיפית לאחת הערים היפות בעולם – פראג, המושכת אליה אלפי מבקרים מדי יום ובמיוחד בשנים האחרונות היא הפכה לאחד היעדים הפופולאריים עבור המטייל הישראלי ונחשבת ליעד מועדף לצעירים ומבוגרים כאחד. לכל מי שמעוניין לצאת מפראג עצמה מוזמן להצטרף אלינו לטיולים המאורגנים שלנו של חצי יום או יום שלם מחוץ לעיר לקרלובי וארי, טרזין, צ'סקי קרומלוב, פלזן או לגרמניה – דרזדן.

ניתן להזמין טיולים מאורגנים בפראג עם חברת Prague2go בשפות: עברית, רוסית, אנגלית, ערבית, ספרדית וצ'כית.