טיולים מאורגנים בפראג ובצ'כיה

טיולים בעברית בפראג בכל יום שני, שלישי, חמישי ושישי – מחיר: 30 יורו לאדם – כולל איסוף מהמלון שלכם!

ניתן להרשם לטיולים מאורגנים נוספים בפראג, דרזדן וקרלובי וארי בטלפון: 00420776661639 וגם בWhatsApp! או בצור קשר כאן.

פראג נחשבת לאחת היעדים האידיאליים לחופשה עם משפחה, זוגות וחברים. פראג נכנסת לרשימת אחת הערים המסקרנות ביותר באירופה. בכל סמטה ובכל פינת רחוב בעיר העתיקה בפראג ניתן לחוש באווירה אירופאית נעימה. כל זאת לצד גשרים, פסלים, פארקים, מוזיאונים, כנסיות וארמונות יוצאי דופן – עליהם תוכלו לשמוע ולהתרשם במהלך הטיול המאורגן שלנו בפראג ובצ'כיה.

טיולים מאורגנים בפראג

חוץ מזה שפראג היא עיר מקסימה ומסתורית, היא נחשבת לאחת הערים המרתקות בעולם כולו עשירה באטרקציות לכל הגילאים. פראג מקבלת אליה אלפי תיירים בכל יום מכל רחבי העולם – ולא, לא כולם מגיעים בטיסות – מאות אלפי מבקרים מגיעים מדי שנה מהמדינות השכנות עם רכבים. מדובר למעשה על תיירים המעוניינים לחוות את קסמה של העיר אליה הם הגיעו. אנו מציעים לכם לערוך איתנו טיול מאורגן בפראג, בכל יום אנו מארגנים טיולים בעברית בפראג ומחוץ לעיר. מדובר על סיור בעברית בו נעבור ביחד בין כל המקומות החשובים ביותר והמרתקים שיש בעיר בעלת מאות הצריחים המחודדים.

טיול מאורגן בפראג משתי גדות הנהר

את הסיור נתחיל במצודת פראג, סיור שיחשוף אתכם למראות היחודיים והיפים של פראג – לשם נגיעה בעזרת אוטובוס שיאסוף אותנו מבתי המלונות בעיר (מדובר על איסוף מהיר). במצודת פראג בה שוכן הנשיא המכהן כיום נסקור את ההיסטוריה העשירה של בתי המלוכה ששלטו במקום, נצפה בטקס חילופי המשמר במצודה, נבקר בקתדרלה המפורסמת והמרשימה "ויטוס הקדוש", משם נמשיך לתצפית המפורסמת ונסקור את העיר ממנה. נרד דרך הסימטאות הציוריות של "מאלה סטרנה" – בתרגום לעברית: העיר הקטנה אשר מתפתלות עד לאי קמפה הרומנטי והמפורסם, נבקר באחד הגשרים הידועים בכל העולם "גשר קארל" מהמאה ה-14 ונשמע את סיפור הגשר, סיפורי הפסלים וכמובן את סיפורו של פסל הצלב עם הכיתוב העברי. נמשיך את הסיור משם בשייט מרגיע על נהר הוולטבה, שייט זה באוניה פרטית, מקנה נקודת מבט נהדרת על המבנים הרבים הבנויים על גדות הנהר. לאחר מכן נמשיך רגלי אל העיר העתיקה שם נמצא אתרים מסקרנים וכמובן הרובע היהודי, נשמע את ההיסטוריה העשירה של המקום, נספר את סיפור המהר"ל והגולם מפראג ונדבר גם על כיכר העיר העתיקה והשעון האסטרונומי היוצא דופן של העיר.

הרשמה לטיול מאורגן בעברית בפראג ובצ'כיה

שם ושם משפחה: (חובה)

דוא"ל: (חובה)

טלפון:

נושא:

תוכן ההודעה: