מדריך טיולים בפראג בעברית

טיולים בפראג

שלום רב, אם הגעתם לכאן כנראה אתם בקרוב טסים לחופשה בפראג או שאתם כבר בפראג – צוות האתר מאחל לכם חופשה נעימה! מדריכי טיולים בעברית בפראג:
בפראג ישנם מדריכי טיולים רבים, ישנם גם לא מעט בשפה העברית – מומלץ לברר מראש על איזה מדריך מדובר ואף לחפש באינטרנט על אותו המדריך או המדריכה.
מדריך טיולים בעברית של Prague2Go – על מנת להזמין סיור פרטי בפראג בעברית אנא צרו קשר איתנו כאן

בתחתית הדף אפשר למצוא אתרים חשובים המומלצים לביקור בעיר.

הזמנת סיור פרטי בעברית

שם ושם משפחה: (חובה)

דוא"ל: (חובה)

טלפון:

נושא:

תוכן ההודעה:

סיורים פרטיים בפראג

אנחנו מציעים מדריכי טיולים ישראלים המציעים מגוון מסלולים בהתאמה אישית בין אם מדובר על סיור פרטי או סיור קבוצתי. אחת הדרכים הטובות ביותר בהם תוכלו לחוות את פראג מזווית שונה היא בעזרת מדריך טיולים בעברית, מדריך מקצועי בעל ידע רב שיהפוך את ביקורכם בפראג לחוויה בלתי נשכחת אשר יפענח עבורכם את סודותיה ופינותיה החבויות של העיר. הכי חשוב עבורנו – להעביר את הסיור באווירה כיפית שמשאירה טעם של עוד.

מדריך טיולים בעברית בפראג

בפראג ישנם עשרות ואף מאות מדריכי טיולים פרטיים, ולפי כך מומלץ בחום לבדוק ולברר מראש על איזה מדריך מדובר לפני הזמנתו. ישנם באינטרנט כל מיני אתרי מידע על פראג בהם אפשר למצוא המלצות על מדריכי טיולים בעברית בפראג, אך לפעמים מתברר שמדריכים אלו כלל לא מומלצים ואף יקרים למדי וזה בעצם מה שיכול להרוס את חוויותיכם בפראג. אם החלטתם להזמין סיור מודרך בפראג אנחנו בטוחים שאתם מחפשים מדריך פרטי נחמד שידע לספר, להסביר ולענות על שאלותיכם במקצועיות.

עם גידול בכמות התיירים המגיעים מישראל לפראג וריבוי הישראלים החיים בה, נוצר עם השנים שוק סיורים מודרכים של ישראלים לישראלים וכיום בפראג ישנם מדריכי טיולים בעברית רבים אך למצוא מדריך טיולים בפראג איכותי זה בעייתי ואפשר לשמוע את זה מהרבה ישראלים מאוכזבים שהזמינו סיור בפראג אצל כל מיני מדריכי טיולים פרטיים שונים למיניהם בפראג. אנחנו מדגישים שחברתנו לא מארגנת סיורים משותפים בין אנשים לא מוכרים בפראג, אלה אנחנו מציעים מדריך טיולים בפראג בעברית אך ורק סיורים פרטיים בפראג לזוגות או משפחות ואנשים שמכירים זה את זה על ידי המדריכים שלנו שנבחרו בקפידות רבה על ידי צוות האתר.Prague

טיולים בפראג ברוסית

לפרטים נוספים ובירור מחירים נא לפנות אלינו דרך "צור קשר".

פראג

אחד הענפים המפותחים ביותר בפראג הוא התיירות, פראג ידועה בעולם כולו ביופיה ובשנים האחרונות מגיעים לבקר בעיר יותר ויותר תיירים. כל שנה המספרים גדלים וגדלים ובכללם כמובן הישראלים שנדהמים לגלות את השינוי העצום שהעיר עברה מהמאה הקודמת. פראג היא עיר של תרבות ואמנות מכל צורה שהיא, החל מסגנון הבנייה והארכיטקטורה המהרהיבה ודרך פיסול החוצות והגשרים המפורסמים של העיר. לפראג מגיעים כדי לספוג אווירה מדהימה, כמעט כל מבקר בעיר יוכל למצוא משהו שהוא אוהב: חובבי התרבות ייהנו מעושר אמנותי ומוזיקלי בלתוי מצוי, את התרבות הצ'כית אפשר יהיה להרגיש כבר מרגע נחיתתכם בצ'כיה – אין צפירות, אין צעקות והכי חשוב אין לחץ בקרב המקומיים רוב האנשים שקטים ורגועים (לא מדובר על צ'כים שעובדים כל יום עם התיירים), הצעירים שמגיעים לבקר בפראג ימצאו עשרות ואף מאות מועדונים ופאבים מכל הסוגים שיש, אטרקציות רבות ועוד..

סיור בפראג ההיסטורית בעברית, גשר קארל, המצודה, השעון האסטרונומי, דרזדן וטרזיינשטט (טרזין) בצ'כית: Terezín – סיור מודרך בעברית לטרזין, לבירור מחירים כיתבו לנו.

אתרים חשובים לביקור בפראג

מצודת פראג – צריחיה של המצודה שולטים בקו הרקיע וניתן לראות אותם כמעט מכל נקודה בפראג, הכניסה הראשית למצודה היא דרך שער ברזל גדול שמשני צידיו מפוסלות דמויות של טיטאנים ענקיים הנאבקים זה בזה בסכינים ובמקלות. הטירה נחשבת לאחת הטירות המרהיבות העתיקות ומהגדולות בעולם עם אורך של 570 מ' ורוחב ממוצע של 130 מ' המושכת אליה אלפי מבקרים מדי יום. במקום ניצבו לשכותיהם ומשרדיהם של מלכי בוהמיה וקיסרי הקיסרות הרומית הקדושה וכיום מהווה המצודה את מקום מושבו של נשיא הרפובליקה הצ'כית.

מומלץ להגיע לראות: כל יום מדי שעה עגולה מתקיים טקס החלפת המשמרות רגיל ופעם אחת ביום בשעה 12:00 בצהריים מתקיים טקס החלפה מרהיב המלווה לצלילי תזמורת ונגינת חצוצרות והנפת דגלים.
מיקומה הגבוה של המצודה מאפשר תצפית טובה על הנוף של פראג. במצודה נמצאים מספר מוזיאונים, בהם הגלריה הלאומית ובה אוסף של יצירות אומנות מהבארוק, תערוכה המוקדשת להיסטוריה של צ'כיה, מוזיאון הצעצועים הנחשב למוזיאון הצעצועים השני בגודלו בעולם, גלריית תמונות של מצודת פראג המבוססת על האוסף של רודולף ה-2. כיום משמשת המצודה כמעון רשמי לנשיא צ'כיה, וכמקום מושבה של הממשלה.

גשר קארל  זהו אחד מסימני ההיכר של פראג וגם בין האטרקציות המצולמות ביותר בפראג. כיום מהווה גשר קארל מוקד משיכה לכ-18 מיליון תיירים הפוקדים את העיר פראג מדי שנה. הוא מציע את אחת התצפיות היפות ביותר שקיימות בפראג על העיר, ממנה אפשר לראות את האתרים המפורסמים והחשובים בעיר.
גשר קארל התחיל להבנות ב9 ביולי 1357 שעה 05:31 בבוקר כזמן המתאים ביותר להנחת אבן היסוד, על ידי שליט האימפריה הרומית הקדושה ומלך צ'כיה, קארל הרביעי, ומכן הוא שמו. כך ההיסטוריונים מאמינים. התאריך והשעה – סדרת המספרים 5:31 1357.9.7 – היו בעלי משמעות אסטרולוגית רבה. לא כל כך ברור אם מספרי הקסם הם האחראים לאריכות הימים של גשר מרשים זה, אבל הוא החזיק מעמד למול שיטפונות הרסניים, קור עז וקרבות. במשך שנים רבות גשר קארל היה אמצעי חציית הנהר הבלעדי בעיר. אורכו של הגשר הוא 621 מטר, ורוחבו 10 מטרים. ומשני צידיו ניצבים שלושים פסלי קדושים נוצרים, ובינם פסלו המפורסם של ישו הצלוב, הכולל כותרת מזהב בשפה העברית. כמו כן ישנם דוכנים של אמנים שונים על הגשר.

השעון האסטרונומי בפראג – בבית העירייה הישן בפראג נמצא אחד מהשעונים המפורסמים העתיקים והמורכבים ביותר בהיטוריה בעולם כולו וכמובן בזכות ההיסטוריה והמראה המדהים שלו השעון מושך אליו כמות גדולה של מבקרים מדי יום – כמה עשרות אלפי תיירים, כיכר השעון בפראג מתמלאה במבקרים רבים כל שעה בזמן שהשעון האסטרונומי בפראג מתחיל לצלצל כאשר נפתחים החלונות ומפיעים בהם 12 השליחים הנעים במעגל. מתחת לחלונות, מצד ימין, נמצא שלד – המסמל את המוות, המניע את ראשו לצדדים ובידו מחזיק פעמון אותו הוא מוזיז מעלה ומטה המפעיל את תנועת 12 השליחים במשיכה בחוט, וצצות דמויות נוספות המייצגות רעיונות כמו היהירות – אוחזת בידיה מראה | רדיפת בצע – בדמותו עולה יהודי עם שק מטבעות | אויב הכנסייה – מיוחד על ידי כופר טורקי, את מופע הבובות חותם תרנגול בצבע זהב מקרקר כסמל לזמן וליום חדש. השעון חוזר למצב שקט והמבקרים מתחילים להתפזר. החלקים הראשונים של השעון נבנו בשנת 1410 ע"י מיקולאש מקאדן ויאן שינדל. ב7-8 למאי 1945 השעון נפגע במלחמה מאש הגרמנים, ורק בשנת 1948 הצליחו לתקן את השעון. חשוב עוד לציין ישנו לוח שנה המראה את ימות וחודשי השנה שנוסף לשעון בשנת 1866.