חיי לילה

חיי לילה בפראג

חיי הלילה של פראג – אם שותים לא מפסיקים!

אוהבים לצאת לבילויי לילה עם החברה? לשתות, לרקוד ובכלל להנות במועדונים? חיי הלילה בפראג מחכים לכם עם מגוון מועדונים המתאימים לכל הגילאים (מועדונים למבוגרים, צעירים וכמובן מועדונים לשתיהם ביחד). בפראג יש חיי לילה מצויינים ובמיוחד בזכות הזרים שמגיעים מכל העולם לחגוג את חיי הלילה בעיר. האווירה המיוחדת של פראג בלילה ושפע האטרקציות שבה נמצאות בכל פינה, הופכת את פראג – לאחת הערים הפופולארים באירופה בקרב הצעירים. העיר ידועה בתור יעד לבליינים הנהנים ממגוון רחב של פאבים ומועדונים במרכז העיר עם בירות מקומיות טובות וקוקטיילים ייחודים ומשתנים ולא רק.. בלילה של פראג יש פשוט הכל זוהי עיר שמציעה למבקריה הזדמנות לפגוש קצת מקומיים ובמיוחד הרבה מאד תיירים. הנה לפניכם ההמלצות על רשימת מקומות בפראג לחיי לילה, בילוי נעים!

מועדונים בפראג

bar

M1 Lounge – מציע לכם מועדון-בר בפראג עם תפריט משקאות וקוקטיילים מיוחדים. גודלו של המקום יחסית קטן אך יש לא מעט מקומות ישיבה. סגנון המוזיקה: R&B, היפ הופ והאוס בליווי רקדניות גוגו. המועדון ממוקם כמה דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, צוות המועדון

והשומרים מאד ידותיים!
קוד לבוש: ללא כובעים, וללא בגדי ספורט.
כתובת: Masná 1, Praha 1
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 21:00-04:00
שישי – שבת – 21:00-06:00

Karlovy Lazne – מועדון 5 קומות בפראג – המועדון הגדול ביותר במרכז אירופה, נחשב לאחד המועדונים המגניבים ביותר בפראג בזכות ה5 קומות שלו – כל קומה עם סגנון מוזיקה שונה ואווירה שונה – החל מבית קפה עד למועדון הומה בליינים והופעות חיות.

כתובת: Smetanovo Nabrezi 198, Praha 1 על יד הכניסה לגשר קארל.

שעות פתיחה: כל השבוע, ראשון- עד שבת 21:00-05:00. ימי חמישי, שישי ושבת כניסה עולה 200 קרונות, מומלץ להגיע לפני הפתיחה בגלל התור.

ROXY – במועדון הזה כמעט בכל לילה יש מסיבות, הוא נמצא ממש במרכז כ- 3 דקות הליכה מקניון פלדיום ומכיכר העיר העתיקה. סגנון מוזיקה: דראם נ' בייס, האוס ועוד הרבה סגנונות שונים.. רוב הקהל בו הם מקומיים, אבל לא חסר גם תיירים. אם אתם אוהבים לרקוד ולהנות עד 5 בבוקר – זהו המקום המושלם בשבילכם.
כתובת: Dlouhá 33, Praha 1

שעות פתיחה: ראשון עד שבת – 19:00-05:00 (כל יום שני הכניסה חינם)

MECCA – נחשב לאחד ממעדוני הריקודים הפופולארים בפראג בקרב כל הגילאים, בבעלות חצי ישראלית. המועדון מרוחק טיפה מהמרכז אך מונית זאת אופציה טובה להגיע ממרכז פראג למועדון תוך 5 עד 10 דקות. במועדון ישנה רחבה מרכזית ומשתי צידיו פועלים שתי ברים עם תפריט עשיר של קוקטיילים ומשקאות שונים. סגנון המוזיקה: טכנו והאוס.
כתובת: U Pruhonu 3, Prague 7

שעות פתיחה: שישי עד שבת – 22:00-06:00

Lucerna Music Bar – חוויה מוסיקאלית בלתי נשכחת, זהו בר-מועדון הופעות אליו הגיעו עשרות מפורסמים ואנשים חשובים בשנים האחרונות. סגנון מוזיקה: שנות ה-80 וה-90. במהלך כל השבוע המקום פתוח עם הופעות חיות בפראג, ובסופ"ש המקום משמש כמועדון. הוא נמצא בכיכר וואצלאב, ישנם גם כניסות הרחובות: Vodičkova ורחוב Štěpánská לתוך פאסאז' בשם Lucerna Palace.

שעות פתיחה: שני עד שישי – 09:30-19:00 (ימים בהם יש הופעות – שעות הסגירה משתנות לפי זמן הסיום)

כתובת: Vodičkova 36, Praha 1

Double Trouble Bar & Club – בר-מועדון עם אווירה כיפית של חיי לילה עם רקדניות גוגו וכניסה חינם בפראג, הנמצא במרכז פראג במרתף היסטורי, במקום ברמניות וברמנים מקצועיים המציעים מגוון של קוקטיילים משובחים וגם בירה מקומית.

כתובת: Melantrichova 17, Praha 1.

שעות פתיחה: שני עד חמישי 20:00-04:00, שישי עד שבת 20:00-05:00 ויום ראשון 20:00-04:00.