תעודת כשרות פראג

מסעדות כשרות בפראג

מעודכן לשנת 2023 – המסעדות הכשרות בפראג משרתות לרוב את המטיילים הישראלים והיהודים מכל העולם המקפידים לשמור על הכשרות וכמובן גם את שאר התיירים מכל העולם המעוניינים לטעום מאכלים יהודיים ומזרחיים כשרים (ביננו, הרי אין על האוכל הביתי)
גם הישראלים שמתגוררים בעיר נשארים נאמנים לאוכל ישראלי – ים תיכוני כשר בפראג, איך אפשר לשכוח מהפלאפל ומהחומוס הישראלי ואיזה שיפודים טעימים על האש? – אי אפשר.
בפראג ישנם מקומות עם מזון מהיר (לא כשר) בהם מכינים פלאפל – אך לצערנו אין להשוות בין פלאפל ישראלי אמיתי ולפלאפל אירופאי, לכן ישנן מספר מסעדות כשרות בפראג שמציעות תפריט ישראלי ים תיכוני כשר.
תעודת כשרות המעידה על הכשרות תלוייה על הקיר בכניסה למסעדות.

שאלות הגולשים:

סופרים כשרים בפראג – בתוך בניין הקהילה ברובע היהודי ישנה חנות קטנה המציעה מוצרים כשרים.

רשימת מסעדות כשרות בפראג

1. מסעדת המזללה בפראג

מסעדת המזללה נפתחה בסוף שנת 2022 על ידי משפחה ישראלית המתגוררת בפראג מעל לעשור. תפריט עשיר של מרקים, סלטים, בשרים על הגריל, דגים וקינוחים. לא לשכוח להזמין בירה מהחבית הרי הגעתם לעיר בירת הבירות באירופה.

כתובת המסעדה: Hybernska 26 קישור לדף העסק בגוגל: מסעדת המזללה פראג

2. מסעדת קינג דיויד (King David restaurant)

מסעדת קינג דיויד בפראג הינה מסעדה כשרה בשרית בסגנון בופה "תאכל כפי יכולתך" – סלטים, בשרים, תוספות, קינוחים ועוד.. המסעדה ממוקמת בתוך מלון קינג דיויד. יש צורך להירשם לארוחה מראש. פתוח בימי א' – ו', ניתן להזמין סעודות שבת באווירה קסומה! מומלץ מאוד.

הזמנת מקומות בטל: 420-224100100+ או בדוא"ל:info@hotelkingdavid.cz
כתובת:Hybernska 42, Prague 1

מסעדה חלבית בפראג

* מסעדת דיניץ נסגרה לצמיתות! *

מסעדת דיניץ – Dinitz

מסעדה ישראלית כשרה הממוקמת ברובע היהודי של פראג, מסעדה בשרית הכוללת מגוון רחב של סלטים מזרחיים, סטייקים איכותיים, שיפודים ופאסטות ועוד. אפשר לשלם גם בשקלים, קרונה צ'כית, אירו ודולר.

סוג כשרות: כשר למהדרין בהשגחת מוקפדת של הקהילה היהודית פראג.
כתובת: Bílkova 12, Prague 1 על יד בית המלון אינטרקונטיננטל.
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 11:30-22:30, שישי 11:30-17:00 (לאחר מכן סעודות שבת שהוזמנו מראש), שבת 12:00-15:00 (לארוחות שהוזמנו מראש).

מסעדה חלבית בפראג "קינג דיויד"

מסעדה חלבית בפראג במלון קינג דיויד – הינה מסעדה חדשה אשר נפתחה בסוף שנת 2016 המציגה בפניכם חוויה קולינרית כשרה באווירה עשירה והרגשה של בית חם. מסעדת קינג דיויד החלבית מתאימה למשפחות ולמטיילים ישראלים בפראג המחפשים אחר מסעדות חלביות כשרות בעיר או לתושבים המקומיים האוהבים להתפנק באוכל יהודי כשר איכותי, טעים ועשיר. בפראג לא תמצאו הרבה מסעדות חלבית כשרות, כיום יש רק 2 מסעדות כאלו בעיר. המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון, החל ממנות ראשונות – סלטים ישראלים & חומוס ומנות עקריות ועשירות של פיצות, פסטות ייחודיות, דגים עם תוספות, סנדוויצ'ים וקינוחים.

סוג כשרות: קהילה יהודית פראג
כתובת: Hybernska 42, Prague 1

 

נסגר קיץ 2017 דוכן – פלאפל "Satla" (נפתח בשנת 2016)

מאחורי מתחם הקניות קוטבה "Kotva" במרכז העיר (על יד קניון פלדיום) תוכלו למצוא דוכן של ישראלים צעירים המכינים פלאפל ביתי טעים עם מגוון סלטים ופיטות טעימות – בהשגחת ק"ק פראג.

סוג כשרות: קהילה יהודית פראג
כתובת: králodvorská 13, Praha 1

מסעדת חב"ד גריל

מסעדה מעוצבת ברמה גובהה, מציעה למבקריה תפריט עשיר ומגוון. המסעדה בשרית – כשרה של בית חב"ד בפראג.
סוג כשרות: חב"ד פראג.
כתובת: U Milosrdných 6, Prague 1
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 12:30-22:00, ביום שישי 11:00-16:00, סעודות שבת בהזמנה מראש.

מסעדת שלנו – חב"ד

מסעדה חלבית כשרה של בית חב"ד בפראג הכוללת ארוחות בוקר מדהימות במחירים סבירים לכל כיס, במסעדה מוגשות ארוחות חמות לצד ארוחות קלות— פיצה, דגים, סנדוויצ'ים, מרקים וסלטים.
סוג כשרות: חב"ד פראג.
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 9:00-22:00, ביום שישי, 9:00-18:00, מוצ"ש: פתוח.
כתובת: Břehová 208/8, Prague

מאפיה כשרה בפראג – מאנסון, נמצאת ברחוב בילקובה [Bílkova 8] על יד מסעדת דיניץ, חלק מהלחמים שנמכרים במקום כשרים ומסומנים, בכל מקרה מומלץ לשאול.